Fotografera fotografer

Tack vare en kursportal på Facebook har jag hittat ett gäng fotografer i Uppsala. Vi träffas med jämna mellanrum och pratar, fotograferar (såklart!) och utbyter erfarenheter. Hur bra som helst! På dessa bilder är det snyggingarna Lizzan och Mimmi som fick ställa upp som modeller, och de gjorde de med bravur. Naturbegåvningar. Jag längtar redan till nästa träff. Tänk va bra det där internet är ;)....Appropå det har jag skaffat mig en sida på Facebook. Sök på Fotograf Johanna Hanning och tryck på Gilla-knappen vettja!
 

Kommentarer
Postat av: Lizzan

Jag ä'r så glad i våra träffar de ger så mycket, både att dela erfarenheter och att få diskutera med nån som förstår :) Tack så mycket för de fina bilderna! Du är grym!

2014-01-20 @ 06:27:30
URL: http://hizzan.blogspot.se
Postat av: Mimmi

Du är så bra Johanna, det är toppen att få lära känna dig :)
Och jag är också glad över alla nyfunna fotovänner, superkul!

2014-01-20 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0