Prima ballerina

Känner du dig stel och ovig? Då skulle du bara veta hur jag kände mig efter att ha träffat Wilma. Hon är sååå vig! Det är nästan ett måste antar jag, när man håller på balett som hon gör. Detta blev något helt nytt för mig att fotografera, vilket var otroligt roligt och utmanande. Sedan kunde ju inte jag direkt slänga mig med de där fina balettorden som; "Relevé!" eller "Dégagé!" osv...Det blev mest: "Upp på tossarna!" eller "böj benet dit.." Wilma förstod så klart precis vad jag menade ändå. Hon var verkligen så duktig i kylan, både på att dansa och att bli fotograferad. Jag har redan planer i huvudet på nya bilder som vi förhoppningsvis förverkligar till våren.
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: agneta källman

Jättefin Wilma!Så vig och duktig! Häftig miljö och kanonbilder! Jag är sååå stolt över dig Jojo! Vill se mer av Wilma!
Kram mamma

Svar: Tack snälla Mamma :) Kram!
Jojo

2013-11-14 @ 09:52:10
Postat av: Anneli - A'la Foto

Cool miljö och riktigt snygga bilder! Skört och brutalt på en gång! Snyggt jobbat!

Svar: Tack! :)
Jojo

2014-03-12 @ 16:37:31
URL: http://alafoto.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0