Hej mitt vinterland

God fortsättning till er alla! Hoppas ni haft en mysig jul och ett bubblande nyår :) Själv har jag haft en härlig ledighet med mina när och kära. Hade "stora" planer på att kasta upp lite vackra vinterbilder här innan jul, men så blev det inte tyvärr. Hade fullt upp med annat, och sedan smälte den fina snön bort. Snopet! Men idag tog jag mig iallafall ut. Det har blivit kallt igen och träden glimmade av vit frost.I Like it! Här kommer några bilder från naturen i min omgivning.

Kommentarer
Postat av: Linda G

Åh vad magiskt.
Kul med inlägg. Hoppas på fler i år. =)
Kram

Svar: Gulle! Jag ska göra mitt bästa. Själv hoppas jag på att få träffa dig fler gånger i år ;-) kram
Jojo

2013-01-06 @ 10:52:32
Postat av: Malin Aurora

Åh så vackert!

2013-01-12 @ 14:42:00
URL: http://vildblommor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0