Robert & Camilla

Du är den vackraste jag mött,
inte påmålad och falsk som andra,
du har väckt upp det jag trott var dött,
och när du har mej när jag tar dej,
din hungrande kropp får frid,
bortom all rum och tid.
Då är du den finaste jag mött.


Den 8 augusti vigdes det vackra paret i G:a Uppsala Kyrka

Fotograferingen var jättekul, extra roligt blev det då bestman och tärnan spexade loss bakom mig och kameran, det ledde till ett antal skrattanfall.. Det var en underbar dag, brudparet strålade av lycka och kärlek.

Tack för att jag fick vara med och föregiva er dag!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åhhh, vilka fina bilder!!! Ko strålar verkligen! Vi kan skatta oss lyckliga som fick använda dig :)

2009-08-24 @ 22:35:18
Postat av: Icka

Underbart, vännen!

2009-08-24 @ 23:07:05
URL: http://pickeli.se
Postat av: Susanne Svahn

Underbaranbilder! Kan vi få boka dig för nya bilder på vår 20åriga bröllopsdag?

2009-08-25 @ 08:32:30
Postat av: vexy

tack så jättemycket.

vart extra glad över din kommentar när jag klickar in hit och ser hur grymt dutikg du är! Fantastiskt!

2009-08-26 @ 21:47:00
URL: http://vexy.blogg.se/
Postat av: Mr Fluff

Måste säga att ljuslättningen är fantastisk och satt i helt rätt vinkel. Den som hade hand om reflexskärmar + dylikt måste vara enastående =)

2009-08-27 @ 12:13:49
Postat av: Becka

Underbart vackra bilder! :)

Gillar speciellt den på deras händer där man ser hennes ringar.

Du är verkligen hur duktigt som helst! :)

2009-08-29 @ 12:32:31
URL: http://beckasinnet.blogg.se/
Postat av: Milla

Då var vi tillbaka på det där med utveckling igen, om man jämför det förra bröllopet med detta, sättet på vilket du tagit bilden på händerna med ringen och hans "knappnålsblomma" så ser man hur intressanta det går att göra bilderna, bara genom små justeringar av vinklar, beskärningar osv... Ska bli riktigt kul att se hur du fotar nästa brudsko...kan tänka mig att det kommer att dyka upp nya idéer... :)

Ljuset och färgerna i bilderna är fantastiska. För att inte tala om kärleken i hennes ögon när hon ser på sin nye make!

2010-01-02 @ 21:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0