Mina två hjärtan

Här kommer några bilder på mina två hjärtan. Mina finaste. Mina älsklingar. Mina tokstollar. Mina...okej..ni fattar, två av dem jag älskar mest i heeela världen. När Molly var 2 månader tog jag en bild på henne och pappa Henke. Jag kände att det var dags att ta en ny bild nu när hon snart fyller 2 år. Från 2 månader till 2 år...oj vad hon växt på den här tiden. Molly har blivit en stor tjej, en bestämd dam med stark vilja. Hon har en underbar personlighet, nära till skratt och bjuder gärna på sina spex och tokigheter. Det är så underbart att just jag får vara hennes mamma.
 

Kommentarer
Postat av: Jennica - mamma till Melwin

så underbara bilder :)

2013-01-08 @ 22:13:02
URL: http://mammajennica.se
Postat av: Mollys mormor

Såååå fina bilder! det här är kärlek!

2013-01-11 @ 18:28:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0