Föreviga din familj

Rätt som det är, händer det. Hela familjen vill vara med på bild, inte bara barnen. Hur roligt som helst tycker jag såklart! Ofta när man fotograferar sina barn, så står man ju själv som förälder bakom kameran. Men jag kan verkligen rekomendera att själv vara med på några bilder också, tillsammans med sina barn. Det blir ett otroligt fint minne, och det är såklart en väldigt stor ära för mig, att få dokumentera det hela. Ni känner väl igen de små sötstrutarna? De har ju varit med på bloggen tidigare, se här.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: agneta källman

Vilken jättefin familj! Goa bilder och en fin stämning. Gott Nytt År önskar jag familjen, och dig Jojo önskar jag ett Gott Nytt Foto-År! Kram från Mammi

2013-12-31 @ 09:57:44
Postat av: mrs Boris

Vilka fina bilder på en härlig familj! Blir sugen på att beställa en photo session... kram

Svar: Du är väldigt välkommen med din beställning! ;) kram!
Jojo

2014-02-11 @ 22:30:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0