Min fina 2 åring

Min syster kommenterade igår att jag faktiskt inte lagt upp någon bild på Molly när hon fyllde 2 år den 13:e februari. Då fick jag såklart genast dåligt samvete, så här kommer en bild på min lillskrutt. Tänk att det redan har gått två år sedan hon föddes. Man måste verkligen lära sig att njuta av stunden, leva i nuet och ta vara på varje minut. Jag älskar dig min Mollybus.
Isn't she pretty
Truly the angel's best
Boy, I'm so happy
We have been heaven blessed
I can't believe what God has done
Through us he's given life to one
But isn't she lovely made from love

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tack! Nu kom de äntligen ut en bild på mosters bebis ,för bebis kommer jag nog alltid att kalla denna underbara unge .Är mycket stolt att få vara moster till Molly.Kramar Malla Jätte fint foto Jojo ! Och en sak ska du veta att jag är lika stolt att få vara Jojos syster .

Svar: Gulle! Puss på dig bästa moster och syster.
Jojo

2013-02-24 @ 19:47:02
Postat av: elin stridh

grattis till molly :D

Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

2013-02-24 @ 23:45:57
URL: http://elincecilia.com/
Postat av: mormor

Grattis mormors gull! Du är så charmig och go! Jag
önskar dig allt gott i livet!
Puss o kram till dig
Mommo

2013-02-25 @ 19:04:59
Postat av: Sara

Åh vilken fin bild! Hon är så söt lilltjejen :)

2013-03-11 @ 12:44:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0