Barnfotografering i Stadsparken

Att fota barn är något jag verkligen tycker är roligt. Det är en härlig utmaning. Det gäller verkligen att fånga ögonblicket, för rätt va det är kan motivet springa iväg ;-) För några veckor sedan fotade jag två sockersöta modeller. Tuva och hennes lillebror Wilmer. Jag fotade Tuva för två år sedan, på samma plats som nu faktiskt! Klicka här för att se bilderna! Tuva har ju blivit en stor tjej sedan dess, om möjligt har hon blivit ännu sötare, för att inte tala om hennes lilla busfrö till lillebror.
Jag hoppas denna trevliga traditionen fortsätter, att jag om ett eller två år får visa nya bilder på syskonparet i stadsparken:)
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: MissJeni

UNDERBARA bilder Johanna :D Vilket fint ljus och känsla det är i dom!

Svar: Tack fina du! :) Du vet ju att du har "ett finger" med i mina bilder from nu ;-) Kram
Jojo

2012-09-19 @ 20:07:03
URL: http://jeni.blogg.se
Postat av: Anna

Kanonfina bilder på söta syskonen! Som alltid grymt imponerad!

Svar: Tack snälla Anna :)
Jojo

2012-09-19 @ 20:36:49
Postat av: agneta källman

Underbara barn och en jätteduktig fotograf. Som alltid fångar du ögonblicken så bra!

2012-09-20 @ 21:03:47
Postat av: Tina - Minnas mamma

Vilka fantastiska bilder!

Svar: Tack snälla :)
Jojo

2012-09-28 @ 22:43:30
URL: http://www.hejtina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0