Syskontrio

Jag fick frågan om jag ville ta några porträtt på dessa syskon, det var ju ingen tvekan om att jag ville det. Men dessa underbara sötnosar framför kameran kan jag ta hur många bilder som helst. Nu tycker kanske inte barnen att jag var så himla rolig hur länge som helst, men en kort stund var jag det, och det var allt som behövdes! :) Eftersom vädret börjar bli mindre utomhusfotograferings-vänligt så fotograferade vi inomhus. Vi snodde ihop en liten fotostudio i familjens vardagsrum, funkar hur fint som helst. 
 

Kommentarer
Postat av: nathalie

hej.

har du något bra filmtips? :)

kram

Svar: Hej!Oj, den senaste filmen jag såg var: En oväntad vänskap. Den var jättebra en riktig feelgood film :)
Jojo

2012-12-04 @ 10:23:57
URL: http://rasmusmamma.vimedbarn.se/
Postat av: MissJeni

Så fina! Den sista är helt underbar!

2012-12-20 @ 13:22:39
URL: http://jeni.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0