Fotobok



En bok fylld av dina egna minnen, underbart!
På Fujis hemsida kan man gå in och läsa mer om hur man skapar fotoböcker. Först laddar man upp sina bilder med hjälp av ett verktyg (finns att ladda ner från Fujis hemsida) sedan så monterar man bilder och text, sida för sida, man får bestämma precis hur man vill att boken ska se ut invändigt, man kan välja bakgrunder, effekter och hur bilderna ska placeras, jättesmart, busenkelt, riktigt snyggt och proffsigt blir det också.

Man kan skapa en bok med bilder från sommaren som just varit, eller från senaste resan, eller bröllopet. Detta är även en perfekt och, vad jag tror, uppskattad present att ge bort.


Jag ramlade över ett erbjudande från Fuji, skriver man om fotoboken i sin blogg, så får man en gratis! Hur bra är inte det då?  :)

Min fotobok kommer nog innehålla en salig blandning av bilder och texter som gör mig glad. Längtar redan tills den är klar :D

Gå in på www.fujidirekt.se/fotobok och läs mer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0