Anna och Anders


Ta min hand så följer vi vägen
Genom regn och sol är jag din
Vi tar med oss den gyllene regeln
Och förs bort av en viskande vind
Idag är det bara du och jag ...



Jag fotograferade Anna och Anders 16 augusti 2008 vid deras vackra bröllop, det var mitt första försök som bröllopsfotograf, det var såå roligt.
Det är underbart härligt att fotografera människor som lyser av lycka och kärlek.

För två helger sedan var det dags för mitt andra försök, Sara och Andreas bröllop,
bilder kommer inom kort...
 I augusti följer det tredje, tjohooo!!!


Kommentarer
Postat av: Milla

Det här var alltså första försöket sa du... svårt att tro...jättefina bilder...

2010-01-02 @ 20:55:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0